Skip to main content

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ – DOA

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από “Εμπορική Εγγύηση” καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.

Εμπορική Εγγύηση

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.christinsport.gr ανατρέξτε και στις οδηγίες χρήσεις στην συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Για γενικές πληροφορίες σχετικά με τις εμπορικές εγγυήσεις των προϊόντων, εάν προβλέπεται από τον κατασκευαστή εμπορική πολιτική αντικατάστασης DOA αλλά και για τα στοιχεία επικοινωνίας με τα εξουσιοδοτημένα service ανά κατηγορία προϊόντων για την Ελληνική Επικράτεια, συμβουλευτείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 214815700.

ΠΡΟΣΟΧΗ – ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, αυτό δεν αφορά κάλυψη εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή και θα πρέπει να ανατρέξτε για οδηγίες στην ενότητα Τρόποι Αποστολής – Παραλαβής.

Κόστος Αποστολής προς τα σημεία service των επισήμων ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών των επισήμων (αντιπροσωπειών – κατασκευαστών ή εταιρειών εισαγωγής των προιόντων) γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή – αντιπρόσωπο.

Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης.

Το www.christinsport.gr μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.

Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για πληροφορίες σχετικά με:

  • Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος.
  • Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης.
  • Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης

ΣΥΜΒΟΥΛΗ!

Κατά την επικοινωνία σας με το ΤΜΗΜΑ εξυπηρέτησης πελατών φροντίστε να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό Αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.

Διαδικασία Αντικατάστασης D.O.A. για κατασκευαστές.

Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω D.O.A. (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).

Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ’ των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.

Διαδικασία:

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα D.O.A. όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής.

Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης D.O.A. θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του “Παραστατικού Αγοράς”, να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας D.O.A. και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από το εξουσιοδοτημένο Service πριν την έναρξη της διαδικασίας D.O.A., η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του τμήματος SERVICE.

Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σημειώνεται ότι η διαδικασία D.O.A. ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Center» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Για κάθε επιπλέον πληροφορία που χρειάζεστε σχετικά με τις Εγγυήσεις των προϊόντων και τα εξουσιοδοτημένα Service Centers μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2104815700.

ΝΕΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (Service On Time)

Με μεγάλη υπευθυνότητα δημιουργήσαμε την υπηρεσία “Service On Time” στην οποία αναλαμβάνουμε να ελέγξουμε οποιοδήποτε όργανο γυμναστικής.

Αναπτύξαμε για σας ένα ευρύτατο φάσμα υπηρεσιών, για να απολαμβάνετε όσο καλύτερα γίνεται το προϊόν σας από την πρώτη κιόλας στιγμή, αλλά και για αρκετά χρόνια μετά.

  • Εργασίες που παρέχονται από (Service on Time).
  • Εγκατάσταση & Συναρμολόγηση Οργάνου
  • Συντήρηση Οργάνου
  • Επισκευή κατοίκον Οργάνου

Τα κόστη διαμορφώνονται ανάλογα με την κατηγορία του οργάνου γυμναστικής.

Είμαστε δίπλα σας, συνοδεύοντας κάθε αγορά νέου προϊόντος με την κατάλληλη υπηρεσία, για να είστε ακόμα πιο σίγουροι!

Για να μην έχετε περιττές έγνοιες. Γι’ αυτό και εγγυόμαστε την άμεση παράδοση, τη σωστή εγκατάσταση, την πρέπουσα συντήρηση αλλά και την τεχνική υποστήριξη του νέου σας οργάνου γυμναστικής.

Εάν έχετε αγοράσει κάποιο όργανο γυμναστικής από άλλο κατάστημα, και κανείς δεν μπορεί να σας το επισκευάσει, μη βιαστείτε να το πετάξετε, καλέστε μας στο 2104815700 για να σας δώσουμε λύση.

Για την πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας έχουμε δικό μας τεχνικό τμήμα και ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα, τα οποία πραγματοποιούν την μεταφορά των οργάνων από και προς την οικία του καταναλωτή, ενώ όλο το τμήμα ακολουθεί πιστά τις οδηγίες και την φιλοσοφία των καταστημάτων μας με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεση και κοντινή σχέση του καταναλωτή με το τμήμα υποστήριξης αλλά και την ίδια την εταιρία.

Πριν την επισκευή θα εκτιμήσουμε την κατάσταση του μηχανήματος, και θα σας ενημερώσουμε για το απόλυτα λογικό κόστος της επισκευής του, έτσι ώστε να αποφασίσετε τί σας συμφέρει.

Αυτό σε συνδυασμό με την επάρκεια σε ανταλλακτικά ακόμα και σε όργανα που έχουν σταματήσει να διατίθενται στο καταναλωτικό κοινό αυξάνουν την ποιότητα και αξιοπιστία της υποστήριξης.

Μην διστάσετε να μας συμβουλευτείτε σε ότι αφορά επισκευή, συντήρηση, ή και μεταφορά οποιοδήποτε οργάνου γυμναστικής.