Διάδρομοι Γυμναστικής Τρεξίματος

person Αναρτήθηκε από: Christinsport Tips Expert list Σε: Expert Tips access_time Σε: comment Σχόλιο: 0 favorite Κλίκ: 251

Ο ηλεκτρικός διάδρομος αποτελεί την πρώτη και διαχρονική fitness επιλογή για καύση λίπους σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά και για τη γενικότερη βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Ενδείκνυται για άτομα που κάνουν καθιστική ζωή, ανεξαρτήτως ηλικίας και συστήνεται τόσο για την προθέρμανση όσο και για την αποθεραπεία. Η διαλειμματική προπόνηση στον ηλεκτρικό διάδρομο ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, τονώνει όλες τις μυϊκές ομάδες και με την κατάλληλη, αρχική καθοδήγηση συμβάλλει αποτελεσματικά στην απώλεια και διατήρηση του βάρους. Ακόμη ρυθμίζει βασικές λειτουργίες του οργανισμού μας, όπως είναι η αναπνευστική και η καρδιακή.

Ο ηλεκτρικός διάδρομος αποτελεί την πρώτη και διαχρονική fitness επιλογή για καύση λίπους σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά και για τη γενικότερη βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Ενδείκνυται για άτομα που κάνουν καθιστική ζωή, ανεξαρτήτως ηλικίας και συστήνεται τόσο για την προθέρμανση όσο και για την αποθεραπεία. Η διαλειμματική προπόνηση στον ηλεκτρικό διάδρομο ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, τονώνει όλες τις μυϊκές ομάδες και με την κατάλληλη, αρχική καθοδήγηση συμβάλλει αποτελεσματικά στην απώλεια και διατήρηση του βάρους. Ακόμη ρυθμίζει βασικές λειτουργίες του οργανισμού μας, όπως είναι η αναπνευστική και η καρδιακή.

Συστήνεται για καθημερινή προπόνηση
Ο ηλεκτρικός διάδρομος μπορεί να γυμνάσει όλες τις μυϊκές ομάδες, κάθε μέρα! Αρκεί να έχεις το κατάλληλο, εξατομικευμένο πρόγραμμα το οποίο θα είναι προσαρμοσμένο στις προσωπικές ανάγκες σου. Ενδείκνυται για όλους όσους επιλέγουν την προπόνηση σε εσωτερικό χώρο, ώστε να μην επηρεάζεται η συστηματικότητα της άσκησής τους από τον καιρό και άλλους εξωτερικούς παράγοντες. Τέλος το σταδιακά αυξανόμενο βάδισμα στον ηλεκτρικό διάδρομο αποτελεί την καλύτερη άσκηση για άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα ή προβλήματα στις αρθρώσεις τους. Σε αυτή την περίπτωση συνδυάστε το διάδρομο με ένα πρόγραμμα ήπιας προπόνησης για επιπλέον μυϊκή ενδυνάμωση (όπως pilates, yoga ή άσκηση με λάστιχα ενδυνάμωσης). Ο διάδρομος βασίζεται σε μία φυσική κίνηση, όπως είναι το περπάτημα ή το τρέξιμο, και γι’ αυτό το λόγο απευθύνεται σε όλους.

Τι γυμνάζει;
Εκτός από τα οφέλη που αναφέραμε για την υγεία και τη φυσική μας κατάσταση, ο ηλεκτρικός διάδρομος γυμνάζει αναμφισβήτητα όλες τις μυϊκές ομάδες. Κυρίως τους μύες των ποδιών, γλουτών και ισχύων. Η συστηματική χρήση του διαδρόμου βοηθάει στην ενδυνάμωση των μυών των κάτω άκρων, των γλουτών και κοιλιακών.

Οι μύθοι του ηλεκτρικού διαδρόμου
Ο πρώτος μύθος που πρέπει να καταρριφθεί και αφορά στον ηλεκτρικό διάδρομο, είναι ότι η προπόνηση πάνω σε αυτόν βαραίνει τα γόνατα. Αντιθέτως το αντικραδασμικό δάπεδο κάθε διαδρόμου είναι κατάλληλα σχεδιασμένο, για να απορροφάει τους κραδασμούς και να μην ταλαιπωρεί τις αρθρώσεις μας, τα γόνατα και τη μέση. Σκέψου ότι πολλοί αθλητές χρησιμοποιούν τον διάδρομο ως μέσο για άμεση αποκατάσταση από τραυματισμούς! Αυτό που έχει σημασία, είναι η σωστή επιλογή διαδρόμου με βάση τη γνώμη και την εμπειρία του εξειδικευμένου καταστήματος.
Ο μύθος Νο2 σχετίζεται με το επίπεδο της δυσκολίας του και το αποτέλεσμα συγκριτικά με την προπόνηση σε εξωτερικό χώρο. Για παράδειγμα κάποιοι υποστηρίζουν ότι το jogging εκτός γυμναστηρίου έχει καλύτερη απόδοση. Στην πραγματικότητα όμως η ρύθμιση του διαδρόμου με κλίση 1% έχει ακριβώς το ίδιο ενεργειακό κόστος για τον οργανισμό. Δηλαδή καίει τις ίδιες θερμίδες!

Ποια είναι τα κατάλληλα κριτήρια αγοράς ηλεκτρικού διαδρόμου
Η γενική συμβουλή του christinsport είναι να επιλέξετε ένα επώνυμο όργανο γυμναστικής, ώστε να έχετε μία ασφαλή, άνετη και απολαυστική προπόνηση. Επίλεξε έναν ηλεκτρικό διάδρομο με εγγύηση μεγάλης διάρκειας και φρόντισε να ενημερωθείς καλά για το προϊόν που αγοράζεις. Ιδανικά προτείνουμε να επιλέξεις έναν ηλεκτρικό διάδρομο με ανθεκτικότητα και παρεχόμενη τεχνική υποστήριξη. Μερικά επιπλέον κριτήρια για την καλύτερη επιλογή ηλεκτρικού διαδρόμου είναι τα παρακάτω...

Αντικραδασμική Προστασία
Το πρώτο και πιο σημαντικό κριτήριο για την κατάλληλη επιλογή διαδρόμου είναι η ισχυρή και σωστή αντικραδασμική προστασία. Θέλουμε ο διάδρομός σου να εγγυάται βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών του, τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια σε γόνατα και μέση. Οι διάδρομοι που προτείνουμε στο christinsport είναι ειδικά σχεδιασμένοι, ώστε να απορροφούν το μεγαλύτερο ποσοστό των κραδασμών.
Bonus tip! Επίλεξε το διάδρομό σου όχι οριακά και κοντά στις προδιαγραφές βάρους που δίνει ο κάθε κατασκευαστής (π.χ αν οι προδιαγραφές του προϊόντος αναφέρουν μέγιστο βάρος χρήστη 100kg, το προϊόν αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί από ένα άτομο έως 80kg βάρους). Όταν επιλέγουμε με αυτό τον τρόπο τον διάδρομο, βοηθάμε στην καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών προστατεύοντας τα γόνατα και τη μέση μας στο μέγιστο βαθμό. Διαλέγοντας με αυτό το κριτήριο, βοηθάμε στην πιο ομαλή και ξεκούραστη λειτουργία του διαδρόμου διασφαλίζοντας έτσι τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του.

Διαστάσεις
Στη συνέχεια πρέπει να κοιτάξεις τις διαστάσεις, ώστε να σε εξυπηρετούν στο χώρο όπου έχεις σκεφτεί να τοποθετήσεις το διάδρομο. Έχε στο μυαλό σου ότι θέλεις να βρίσκεται κάπου, που θα σου υπενθυμίζει τη δυνατότητα της συστηματικής άσκησης που παρέχει. Αυτός άλλωστε είναι και ο στόχος! Το πλάτος του διαδρόμου πρέπει να φτάνει τουλάχιστον τα 43 εκατοστά, ώστε το βάδισμα να είναι άνετο χωρίς να διαταράσσεται η ισορροπία σου (ακόμη και σ’ έντονους ρυθμούς jogging).

Ιπποδύναμη
Ένα ακόμη κριτήριο επιλογής ηλεκτρικού διαδρόμου αποτελεί η ιπποδύναμή του. Η ιπποδύναμη μετριέται σε watts, που σημαίνει ικανότητα απόδοσης έργου ή σε ίππους (hp, που σημαίνει ισχύς). Για οικιακή χρήση, ακόμη και σε καθημερινή βάση, συστήνονται οι 1, 25 με 2 HP ως μία καλή λύση. Διαφορετικά, με μικρότερης ιπποδύναμης, ίσως μελλοντικά αντιμετωπίσεις προβλήματα αντοχής ή συντήρησης. Η απόδοση του μοτέρ κίνησης σχετίζεται άμεσα με τη χρήση και τη συστηματικότητα της προπόνησής σου. Όσο πιο συχνή είναι η προπόνηση, τόσο υψηλότερες θα πρέπει να είναι και οι απαιτήσεις σου σε ιπποδύναμη.
Bonus tip! Για απαιτητικούς λάτρεις του jogging, με έντονη χρήση, συστήνονται μηχανήματα τουλάχιστον 2 HP και με πλάτος τάπητα 50 εκατοστών.

Επίπεδο θορύβου
Αυτό το χαρακτηριστικό του διαδρόμου εξαρτάται από την ποιότητα της κατασκευής του σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη του μοτέρ. Σαν ειδικοί μπορούμε να σου προτείνουμε «αθόρυβους» διαδρόμους με την καλύτερη ποιότητα κατασκευής.

Ηλεκτρική ανηφόρα
Η επιλογή ρύθμισης της κλίσης ενός διαδρόμου κάνει τη διαφορά στην προπόνηση! Οι οικιακοί διάδρομοι αγγίζουν συνήθως το 10% σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Σκέψου να έπρεπε να διακόψεις την προπόνησή σου, για να αλλάξεις χειροκίνητα την κλίση του;

Αντοχή
Κάθε διάδρομος αντέχει ορισμένα κιλά. Φρόντισε να υπάρχει ένα περιθώριο (συτήνουμε 15%) ανάμεσα στα κιλά σου και σε εκείνα που αντέχει.

Εγγύηση - Service
Αγοράζοντας έναν ηλεκτρικό διάδρομο γυμναστικής, στόχος είναι να λειτουργεί για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς προβλήματα. Φρόντισε να ενημερωθείς- πριν την αγορά- για την εγγύηση και το τακτικό service του. Το christinsport συνεργάζεται με το GymService (link>>gymservice) και παρέχει την υπηρεσία του service όποτε τη χρειαστείτε!

Τι πρέπει να κάνω για να διατηρώ τον διάδρομό μου σε καλή κατάσταση;
Για τη σωστή και μακρόχρονη λειτουργία ενός διαδρόμου είναι απαραίτητη η λίπανση στο κάτω μέρος του ιμάντα τρεξίματος ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ανάλογα της συχνότητας χρήσης του. Η λίπανση του ιμάντα είναι κάτι που μπορεί και πρέπει (χρειάζεται μόνο το σήκωμα του ιμάντα με το χέρι ώστε να περάσει η λίπανση στο σωστό σημείο) να γίνεται από το χρήστη. Η λίπανση γίνεται περίπου κάθε 20 30 ώρες λειτουργίας περισσότεροι διάδρομοι γυμναστικής τουλάχιστον η πλειοψηφία αυτών, περιλαμβάνουν όλες τις οδηγίες λίπανσης από τον κατασκευαστή αναλυτικά.

Στην ίδια κατηγορία

Σχετικά με τις ετικέτες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό